close

「Sick Puppies」- All The Same

獲選YouTube最鼓舞人心短片 Free Hugs 當中的背景音樂
 
一個簡單的動作.一個溫暖的短片
感動世界的心情.讓人有想擁抱的衝動^^

All The Same /
By  Sick Puppies


I don`t mind where you come from
我不介意你的來處
As long as you come to me
只要你來找我
I don`t like illusions I can't see
Them clearly
我不喜歡假象,因為會讓我看不清

I don`t care no I wouldn`t dare
我不在乎,其實是我不敢
To fix the twist in you
更正你的偏見
You`ve shown me eventually
你已經明顯告訴我
What you`ll do
你會怎麼做

I don`t mind...
我不介意
I don`t care...
我也不在乎
As long are you`re here
只要你在這裡

Go ahead tell me you`ll leave again
你可以繼續告訴我妳要離開我
You`ll just come back running
我告訴你,你會跑著回到我身邊
Holding your scarred heart in hand
It`s all the same
我還是一樣,會把你受傷的心捧在手裡

And I`ll take you for who you are
If you take me for everything
不論你要把我當作什麼,我都會把你當作你
Do it all over again
你再做一遍
It`s all the same
我也是一樣

Hours slide and days go by
時間一天一天過去
Till you decide to come
在你決定回到我身旁前
And in between it always seems too long
時間會一直煎熬著你
All of a sudden
只要一個決定,就能停止這煎熬

And I have the skill, yeah I have the will
我確定我有能力,是的,我也希望
To breathe you in while I can
可以一直嗅著你的氣息
However long you stay
無論你要待多久的時間
Is all that I am
我都願意

I don`t mind...
我不介意
I don`t care...
我也不在乎
As long are you`re here
只要你在這裡

Go ahead tell me you`ll leave again
你可以繼續告訴我妳要離開我
You`ll just come back running
我告訴你,你會跑著回到我身邊
Holding your scarred heart in hand
It`s all the same
我還是一樣,會把你受傷的心捧在手裡

And I`ll take you for who you are
If you take me for everything
不論你要把我當作什麼,我都會把你當作你
Do it all over again
你再做一遍
It`s all the same
我也是一樣

Wrong or right
不論對與錯
Black or white
黑與白
If I close my eyes
如果閉上眼睛
It`s all the same
還不是都一樣

In my life
在生命中
The compromise
妥協對我來說
I close my eyes
如果閉上眼睛
It`s all the same
還不是都一樣

Go ahead tell me you`ll leave again
你可以繼續告訴我妳要離開我
You`ll just come back running
我告訴你,你會跑著回到我身邊
Holding your scarred heart in hand
It`s all the same
我還是一樣,會把你受傷的心捧在手裡

And I`ll take you for who you are
If you take me for everything
不論你要把我當作什麼,我都會把你當作你
Do it all over again
你再做一遍
It`s all the same
我也是一樣
arrow
arrow
    全站熱搜

    ☀.╯ŘaĊђеĿ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()